بهترین شهرها برای راه اندازی یک استارت آپ در نیمه دوم ۲۰۱۶

نخستین رویداد توسعه دهندگان اپل ایران
سپتامبر 8, 2016
بررسی امنیت استارتاپ ها و کارآفرینان در فضای مجازی
سپتامبر 13, 2016
بسیاری از کار آفرینان به دنبال تغییر در دنیا هستند نه فقط حل یک مشکل و زمانی که تجارتی راه اندازی می شود، مأموریت اجتماعی بنا شده در DNA شرکت می تواند برای مشتریان، سرمایه گذاران و کارکنان آینده نگر، یک نقطه فروش باشد.
اما فقط یک چیز برای تعیین مأموریت شما و یک چیز دیگر هم برای قادر شدن به درک آن وجود دارد. به همین منظور، مطالعه اخیر Halycon Incubator و Capital One به شناسایی برخی فاکتورهای کلیدی که به موفقیت صاحبان تجارت فکر اجتماعی کمک می کنند، پرداخته است.
این محققان با تلاش هایشان دریافتند که برای ایجاد یک شرکت اجتماعی دیرپا، چهار قطعه جدایی ناپذیر مورد نیاز است: دسترسی به همه انواع بودجه، کیفیت بالای زندگی در مکانی که تجارت بنا شده، یک سیستم نظارتی دولتی که مفید است و پذیرای ایده و گروه قوی کارکنان می باشد و مربیان و مشاوران.
با توجه به بررسی ۳۸۸ کارآفرین اجتماعی در سراسر کشور، واشنگتن دی سی رتبه یک شرکت اجتماعی شهرهای ایالات متحده را کسب کرد و سان فرانسیسکو، آستین، تگزاس، بوستون و سیاتل در رده های بعدی قرار گرفتند..
۴۷ درصد از شرکت کنندگان اظهار کردند که آن ها شهری را برای شروع تجارت خود انتخاب کردند که در آن زندگی می کردند. اما محققان بین کیفیت زندگی کارمندان محلی و با استعداد و مربیان در دسترس ارتباطی پیدا کردند، آن ها همچنین اشاره کردند که مناطقی که خانه بسیاری از دانشگاه ها بود—مثل کالیفرنیای شمالی و منطقه بوستون—اغلب هر دوی آن معیارها و ضوابط را داشنتد.
در زمینه دسترسی به بودجه و منابع مالی، نیویورک رتبه یک را به خود اختصاص داد و آستین هم بهترین کیفیت کلی زندگی را کسب کرد. واشنگتن دی سی، بالاترین رتبه برای محیط نظارتی را داشت، در حالی که ۷۶ درصد از کارآفرینان بوستون اظهار کردند که آن ها جهت کمک به کارآفرینان اجتماعی از نظر دسترسی و سهولت استفاده، دولت شهری را مطرح کرده اند. تنها ۴۲ درصد از کارآفرینان سان فرانسیسکو مشابه این مطلب سخن گفتند و در حالی که دولت سان فرانسیسکو در میان پایین ترین رتبه ها بود، محققان در زمینه سرمایه انسانی بالاترین رتبه را به این شهر اعطا کردند. منبع:ایران استارتاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *