گزارش برگزاری چهارمین رویداد دورهمی تاب فکر

نقش تست A/B در رویکرد استارتاپی
دسامبر 26, 2017
هوش تجاری: رویارویی با تحولات جهان کسب و کار
دسامبر 18, 2023

چهارمین رویداد دورهمی تاب فکر

موضوع:ارزش آفرینی محتوا در بسترهای نو

چهارمین رویداد دورهمی تاب فکر در تاریخ  26/11/1396 از ساعت ۳۰/۱۴ الی ۳۰/۱۷ در سالن رضوان حوزه عالمیه قم با استقبال خوب فعالین حوزه های محتوا ، متخصصین فنی ،ایده پردازان استان قم و علاقمندان برگزار گردید.

در بخش ابتدایی برنامه جناب آقای متقی مجری رویداد،ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از استقبال مهمانان ،مقدماتی را در خصوص برنامه حاضر و اهداف و روال اجرای آن عنوان نمودند.

در ادامه  جناب آقای دکتر علی یزدی نژاد، بنیان گذار و مدیر عامل شتاب دهنده تاب تک ضمن تشکر ازحضور  شرکت کنندگان ، توضیحاتی راجع به اهداف شتاب دهنده ها و روند کارشان و فرایند حمایتی شان  و نیز اهداف برگزاری سلسله رویدادهای دورهمی تاب فکر در استان و چشم اندازهای آینده ی آن را بیان نمودند.

همچنین در این جلسه برنامه های مجموعه تاب تک در راستای ارزش آفرینی و تجاری سازی محتواها در بسترهای نوین قابل توسعه معرفی شده و نمونه هایی از فعالان این حوزه نامبرده شد هم چنبن مباحث مربوط به شیوه های  نوین کسب و کار توسط ایشان شرح داده شد .

در ادامه نیز ،حجت الاسلام مهدی کریم زاد شریفی ،رئیس اداره همایش ها و نمایشگاههای اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین ،ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این دورهمی ،مطالبی را در حوزه اهمیت ایده پردازی و برنامه های حوزه در این زمینه بیان فرمودندو ورود دانشجویان در حوزه ایده پردازی فرهنگی مذهبی را به فال نیک گرفته  و با بیان برنامه ریزی های انجام شده برای نشست های مشابه در حوزه علمیه توسط علمای حوزه ، حمایت و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه را از این گونه  برنامه اعلام نمودند.

در بخش دوم برنامه از میهمانان ویژه دورهمی تاب فکر ،از جناب آقای محمد ابوالحسنی ، کارگردان انیمیشن موفق دیرین دیرین و از جمله  افراد موفق در زمینه کسب و کار نوپا، فعال در حوزه تولید و انتشار محتوا دعوت شد تا تجربیات ارزشمند خود را در اختیار حضار برنامه قرار دهند. ایشان همچنین چالش های پیش رو و فرایند بهبود دستیابی به نتیجه در راستای کسب و کارهای نوپا در زمینه   را به سمع مهمانان رساندند.

در ادامه میهمان عزیز برنامه جناب آقای حسن هانی طبایی ،مدیریت کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم بر ارائه نکته نظرات خود پیرامون فضای مجازی و ایده پردازی و شیوه های نوین کسب و کار پرداختند.

سپس فضای تعاملی ایجاد شد تا تمامی سوالات و ابهامات مهمانان محترم توسط راهنمایی و توضیحات سخنرانان هموار گردد.

لازم به ذکـر است برنامه بعــدی این دورهمی متـعاقبا اعــــلام میگردد…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *