برگزاری سومین رویداد دورهمی تاب فکر

برگزاری جلسه دوم رویداد دورهمی تاب فکر
دسامبر 11, 2017
نقش تست A/B در رویکرد استارتاپی
دسامبر 26, 2017

سومین رویداد دورهمی تاب فکر

موضوع : فرصت های کسب و کار و روش های نوین ورود به آن ها

سومین رویداد دورهمی تاب فکر در تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ ازساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸ در دانشگاه شهاب دانش با استقبال بسیار خوب دانشجویان و ایده پردازان استان و علاقه مندان برگزار گردید.

در بخش ابتدایی برنامه، جناب آقای متقی مجری دورهمی، ضمن خوشامد گویی و تقدیر از استقبال مهمانان، توضیحاتی پیرامون شتابدهنده ها و فرآیند حمایتی آنان و اهداف شتاب دهنده تاب تک در راستای اجرای سلسله رویداد های دورهمی تاب فکر ارائه نمودند.

 

IMG_1953

در ادامه برنامه جناب اقای دکتر سلامتیان، معاون واحد پژوهشی دانشگاه شهاب دانش در خصوص اهمیت کارآفرینی دانشجویان و همچنین تغییر رویکرد دانشگاهها از نگرش صرفا پژوهشی به سمت رویکرد دانشگاه های کارآفرین مطالبی و تلاش این دانشگاه در راستای بستر سازی این اهداف در دانشگاه، مطالبی را عنوان نمودند.

 

IMG_1949

در بخش دوم برنامه از مهمانان ویژه دورهمی تاب فکر، جناب آقای مجید آوری فرد، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مطالبی را در پیرامون بازار کار و عدم وجود توان پاسخگویی دولت برای اشتغال فارغ التحصیلان و اهمیت تغییر نگرش دانشجویان و فارغ التحصیلان و انتظاراتشان از استخدامی در بدنه بخش های دولتی به سمت کارآفرینی بیان نمودند.

IMG_2159

جناب آقای کیارش عباس زاده بنیانگذار تجارت الکترونیک غذا در ایران و بعنوان یک نمونه موفق از کسب و کار نوپا دعوت شد تا تجربیات استارتاپی خود را در اختیار مهمانان برنامه قرار دهند. ایشان ضمن ارائه مختصری از تجربیات خود در فرآیند اجرایی استارتاپ زود فود چالش ها و فرآیند های بهبود دستیابی به یک استارتاپ موفق را برای حظار ارائه نمودند و در یک فضای تعاملی توانستند تمامی سوالات و ابهامات دانشجویان و ایده پردازان را در مسیر اجرایی سازی ایده هایشان ارائه نمایند.

 

IMG_2167

1 02 3 4 5

لازم به ذکـر است برنامه بعــدی این دورهمی متـعاقبا اعــــلام میگردد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *